Föredömliga, fantastiska fäder.

God afton & trevlig helg på samma gång! :)
 
Som jag misstänkte för ett par dagar sen blev det lite tomt här på bloggen i veckan. Hoppas ni överlevt! ;)
 
Vi har haft en ruskigt intensiv, men också helt väldigt kanonbra vecka hittills! Igår höll vi igång tills natten tog över minsann. Det var bal här på Strandhem, & det ska jag sannerligen visa foton från, men inte just nu. Dels orkar jag inte redigera, dels ska jag inta kvällsmat strax. Ikväll ska klassen mysa, inklusive allas vår Rakel! Det blir föräldrarfällan & allmänt Strandhemsgos.
 
Nu har det börjat gå upp för mig hur galet jobbiga veckor som väntar det närmaste. Jag tycker så hemskt mycket om de här människorna. De har delat allt med mig det senaste året. De är inga vanliga klasskompisar.. Vi gör allt tillsammans, äter, sover & till & med går på toa tillsammans (det sistnämna är sällsynt men händer..). Igår höll jag min sista Strandhemsaftonbön, & ögonen vattnades flertalet gånger. Lika stor kamp som det var att flytta hit blir det att lämna det här. Tänk, det trodde jag aldrig då jag kom hit..
 
Som sagt, jag ska kila & göra vettigare saker än att sitta här. Ni får dock redan nu ett par foton från igår. De innehåller pappagruppen. Vår trio har under året haft minst en kväll i veckan för oss själva & det har varit obeskrivligt värdefullt.
 
 
Världens bästa pappagrupp helt klart! Två av mina allra närmsta vänner! :)
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Fantastiskt fina bilder! :)

2013-05-28 @ 12:09:21
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0