Pussgurkor.

Jojjomensan, det hinns med det här.
 
När det kommer till beslut tycker jag det är jobbigt. Ikväll har jag kämpat med att välja lagom många foton till detta blogginlägg, men förgäves. Det bara går inte, jag kan inte välja. Därför får ni en sann fotobomb från kvällen igår. Det kan ju i & för sig få kompensera den bloggsemester jag tänker ta i helgen?!
 
Här följer alltså en serie foton på Anna & Sebastian. Riktiga pussgurkor, jag tror att de är lite kära..! ;)
 
 
True love..
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Carro

asså, ÅH! Fina människor!

2013-05-16 @ 23:25:34
URL: http://anderssonare.blogg.se
Postat av: Sophie apell

Åh vilken duktig fotograf du är! Jättejättefina bilder!

2013-05-20 @ 10:00:59
Postat av: Anonym

Jättefina bilder!!

2013-05-20 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0