We go away.

Jodå, en snabbis blir det allt! :)
 
Tillsammans med tre av mina bästa vänner är jag alldeles strax på väg att lämna kommunen. Vi skulle kunna göra om fjällenlåten till "Vi drar till skogen, fest uppå logen", men det återstår att se om vi gör! ;)
 
Idag har familjen besökt den så kallade "Våryran". Vår var det, yra vet jag inte. Men, det hade varit nice att ha kameran med, ibland kliar det i fingrarna då man ser motiv som hade varit roliga att fånga. I och för sig är det nyttigt att då & då uppleva tillfällen enbart genom ögonen, faktiskt. Just nu är jag inne i en "jag-gillar-verkligen-att-leta-motiv-period". Det är gött när man uppskattar den där blyklumpen!
 
Därför ligger kameran laddad & redo, jag knäppte ett foto idag då jag vaknade, hitills den tionde majs enda. Det får vi väl ändra på. Såhär mötte dagen mej i varje fall! :)
 
 
Hoppas Ni får fina dagar. Det ska vi sannerligen ha!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0