Första november.

Då fortsätter vi. För tillfället har jag ingen dagbok i närheten, så jag sumerar bara lite snabbt.
Fredagen den första november alltså, vi började med fika hemma hos ACYM-mamman, fortsatte raka vägen till stan (Hannorna på bilflak-bästa färdsättet) där vi mötte upp "Göteborgarna" plus Dawit. Vi åt & hade trevligt innan vi tog oss hem för landskamp. Hanna & jag hejjade naturligtvis på Etiopien som dagen till ära vann! :)

På kvällen käkade vi i stan igen, men då var det bara Göteborgsfolket samt min afrikanske papput & jag. Då vi kom tillbaka besökte vi ACYM där vi hade en härlig stund tillsammans! När Dawit avslutade kvällen med bön på amarinja somnade barnhemmets två minstingar på varsin sida av mig. Mysfaktor på hög nivå! :)
Dagen avslutades hemma hos oss med samtal & aftonbön. African daddy, Hanna & jag hamnade sen i köket där vi kokade massor mjölk i tre timmar mitt i natten. Tre sjukt roliga timmar, det är sällan man håller på att bli inkontinent för att man skrattar så, men den natten var det precis så illa! ;)

 
 
Nice novemberstart minsann!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0