Knoppssons tre år.

Idag för tre år sedan hände något stort, det sa klick,

En ovanlig vänskap föddes, & jag en tvilling fick.

Till en början var det lite läskigt, vi var så väldigt lika,

Men efter ett tag förstod vi att vår vänskap gjorde oss rika.

Många dagar & stunder har sen dess passerat,

Men inget har någonsin vår relation raserat.

Tvärtom blir vi mer oskiljaktiga för var dag

Sofia, jag pratar om oss, det är du & jag.

Oavsett vart vi befinner oss i världen

Stannar aldrig den pågående vänskapsfärden.

Jag önskar att vi idag kunnat ordenligt kalasa,

Men tyvärr kan jag mig inte till dig masa.

Vi får kramas, skratta & prata stöll till jul,

Då ska vi bränna knäck & bara ha kul!

Det finns så mycket att säga om dig Fia,

Oavsett om vi vistas i palats eller svinstia,

Kommer du alltid vara min allra bästa vän,

Tack för allt vi delar, vilket tvillingpar sen?!

För att hylla Knoppssons följer lite minnen våra,

En blandad kompott, går ej att förklara, det är det svåra.

Sofia, tack för tre helt fantastiska år,

Jag hoppas att många, många fler vi får!

Du & jag Fia, du & jag!

 

/Hanna :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh WAAO! Vilken dikt, vilka bilder, vilken tvilling! Jag är så lycklig över vår vänskap, tre år är mycket, men inte om man jämför med hur många år det kommer att bli. Tänk så många minnen vi har tillsammans som jag aldrig kommer glömma.
Du är något alldeles speciellt, unikt och fantastiskt. Tänk att just DU är min tvilling<3
Tänker på dig och saknar dig!
Du och jag Hanna.

2013-10-01 @ 11:21:35
Postat av: Nelly

Tror minsann jag knäppt 2 eller 3 av de där bilderna. Ni är superfina tjejer, grattis på treårsdagen!
Nästa år är alltså linne-årsdagen :)
(4 år är linne som 25 är silver osv.)
Puss på er!

2013-10-09 @ 17:51:01
Postat av: Sofia

Åh nu har jag suttit och kollat igenom dessa bilderna och bara insett hur mycket jag saknar dig. Tur är det att du snart kommer hem!<3

2013-11-27 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0