Lyckorus!

WAAAAAAAAOOOH!

Dagen är snart här, dagen då första nedräkningssiffran står på 0. Min Pappa kommer till Etiopien strax efter midnatt & jag håller redan på att spricka av lyckorus. Jag vill bara meddela att följande 18 dagar kommer jag spendera så lite som bara går bakom en dator. När Papput lämnat landet väntar vi i Addis ett par dagar, sen kommer nästa besök. Då blir det en dryg vecka med tre stycken Hanna, en Mamma & en Anna på samma plats, det kan bli spännande! Oh, jag kan knappt förstå att det är sant, jag är SÅHÄR glad idag vill jag lova, & när man är det här skriker man ilillililililiiiiiiilililiiiiii!

Sorry, jag lovar ingen vidare bloggaktivitet, jag har bättre saker för mig nu minsann, aaaaaahhh, jag är så glad, så vansinnigt glad!

 

 

Så sant som det är sagt!

/Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0