Guldklimpar.

Ett par guldglimtar fastnade i min kamera under min femminuters promenad hem från gårdagens pianolektion. Det här är vardag för mig numera, ljuvliga busungar mest överallt!

På tal om den där pianolektionen så tycker jag fortfarande det känns en aning knepigt att undervisa de tre som fungerar som kantorer här. Förutom att Pappa bara skrattar åt mig då jag berättar om mina körövningar (ja, nu har jag blivit ledare för min första egna kyrkokör!) & pianolektioner så har det gått ganska bra tror jag. Ja, kanske inte den gången jag glömde stänga grinden & fick besök av ett par nyfikna kossor & en arg vakt, men annars så. Och, om någon av mina gamla instrumentlärare eller orkesterledare läser det här så vill jag bara berätta att jag beundrar er något så enormt! Vilket tålamod ni måste ha, jag är förvånad att ni stod ut, det är tveksamt om jag hade gjort om jag skulle undervisa mig själv! ;) 

 
 Sanna sockertoppar!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fantastiska foton!!

2013-09-28 @ 14:16:26
URL: http://anderssonare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0