Somrig mix.

För cirkus tre timmar sen skuttade jag av mitt semestervikariat för detta år. Blandade känslor kring det minsann, fem år i en verksamhet där man lär känna kollegor och brukare lite mer för varje arbetspass sätter sina spår, & flyttar liksom in i hjärtat på en måste jag vackert erkänna!

Nåväl, för ett par dagar sen körde jag runt & sjöng där i min hemtjänstbil & funderade på vart i all världen sommaren tog vägen. Det kändes som jag inte hunnit med något alls, så jag tog min tillflykt till instagram för att kika om det verkligen var sant, vilket i så fall skulle vara tragiskt. Men, nu hade jag visst varit med om en del denna sommar. Givetvis är det oerhört mycket som inte syns på insta, men lite blir ju trots allt dokumenterat där, så jag bjuder er på en bunt förevigade minnen från min sommar.

Samma dag som jag upptäckte att min sommar varit innehållsrik (jag har bara haft ett sånt tempo att jag inte hunnit reflektera över det!!) insåg jag vilket fantastiskt liv jag lever. Hur pusselbit efter pusselbit faller på plats, hur Gud stänger dörrar & öppnar fönster, varje dag! Helt otroligt! Och jag insåg vilken enormt välsignad ungdomstid jag haft & har, hur många äkta vänner jag har i min närhet, vilka oslagbara minnen jag bär omkring på i mitt hjärta, vilka resor jag gjort som person & hur stort det är att jag får leva ett liv jag tycker är meningsfullt. Det är helt sjukt hur mycket jag har att vara tacksam över. Och tro mig, det är jag!
 
En somrig mix ur min vardag hämtad direkt från instagram!
 
 
 Sommaren 2014, tumme upp för den!
 
/Hanna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0