On my way.

GOD JUL lite i efterskott..! ;)
 
Hoppas Ni alla haft en fantastisk julhelg!
 
Här sitter jag på golvet i mitt rum, har så gott som packat klart fyra väskor, två stora klumpar & två små. Det enda som återstår nu är familjemiddag, dusch, allra sista packningen samt stödstrumpor..
 
Ja hörrni, idag är dagen. Dagen då jag för första gången lämnar denna världsdel helt på egen hand. Visst känner jag mig lite liten & utlämnad, men jag hoppas att allt ska gå bra. Åtminstone att jag kommer hem i levande format..
 
De senaste dagarna har jag varit lite kluven inför resan. Det är nog för att den senare delen av hösten & början av vintern varit alldeles förskräckligt intensiv, därför har jag inte hunnit ta in att jag ska iväg, tills nu. Och nu, nu känns det nästan enbart jätteroligt! Om ett dygn hoppas jag vara framme & springa emot ett gäng överraskade barn, ty de vet inget om kommande veckor, det är liksom årets stora julklapp kan man säga..
 
 
Då återstår bara att önska Er ett riktigt Gott Nytt År!
 
Stor kram /hannis :)

Kommentarer
Postat av: Angry Birds Go Unlimited Coins Hack

Today, I went to the beach front with my kids. I found a sea shell and gave it to
my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her ear and screamed.

There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tell
someone!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0