2013 ~ Juni-Augusti.

Go kväll!
 
Här sitter jag, just hemkommen efter en mysig dag. Bland annat blev det spontanfika i Kungsbacka med en favoritkusin & en favoritmorbror. Gött med sånt, spontanitet, det gillar jag..
 
Men nu till sommaren alltså, kort & gott.
 
Ännu en fantastisk sommar, jag njöt extra mycket eftersom jag äntligen hade fått flytta tillbaka till mina nära & kära. Det var en såndär sommar som innehöll minimal sömn, maxade dagar & underbara människor! :)
 
Vad minns jag alldeles speciellt sådär då tro?
Att jag trivdes bättre i hemtjänsten än jag någonsin gjort tidigare, Vickan & Jakobs bröllop, Vrångö med oslagbara konfirmander, galna & spontana utflykter, Kickis tjut då hon drabbades av mina vattenkrig samt andra mysigheter med henne, alla härliga vänner här hemma - det var kvalitetstid mest varje dag, fina dagar i Stockholm, Vimmerby, Norrköping, Skåne m.m, mina lyckliga små studenter, avskedet på Strandhem, Stureglädje, välbehövlig tvillingtid, nätter under bar himmel, blandade känslor inför hösten, två nya små kusinbarn, & så allt annat härligt somrigt! :)
 
Det är ofta jag slås av hur välsignad jag är. Runt mig har jag helt otroliga människor som verkligen sätter rejäl guldkant på vardagen. Ja, jag är inte värd allt som jag får, inte alls! Men, jag tackar & tar emot, för det är så oemotståndligt! :)
 
Sommaren 2013, urgo raktigenom, Tack alla supersköna Ni! :)
 
 
Jag är en livsnjutare, & det fortsätter jag med!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0