Nyår 13~14.

Goddag gott folk! :)

Ett nyårsinlägg är utlovat, här kommer det. Firade denna gång i Göteborg hos Vickan & Jakob med ett muntert gäng. Härligt! Skrattade in det nya året, till skillnad från förra liksom..! ;) 

Ett gäng foton följer, det fanns typ bara sådanahär i kameran upptäckte jag, men låt vår glädje smitta lite vettja! :)
 
Bästavän dyker upp här inom några minuter. Fortsätter med konstant kvalitetstid. Elin & jag försökte igår ha glöggpicknick på stranden i mörker & regn, men sämre idéer har vi haft. Sen hade jag en riktig kvallekväll med Pallis. Just nu bara njuter jag av att vara hemma & umgås med goingar. Typ som sådana här nedanför! :)

 
 Gott Nytt År!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0