Fart, massor av fart.

Oh dear. 
 
Jag vet inte hur i hela vida världen jag ska hinna med allt. Nu slog det mig att jag måste ha in en krönika idag, samtidigt borde jag ha förbrett undervsining om identitet samt packat för hajk, nu när jag har ledig dag alltså. Har jag gjort något av det? Nepp.
 
Såhär ligger det alltså till. Vårt konfaläger drog igång i förrgår. Tre veckor väntar med massor upplevelser, ja, det är nog mest klaffande ord faktiskt. Ett dygn i veckan har vi ledare ledigt, så idag har jag hängt med Kicki & familjen, ätit smultron & pratat med mina små granntjejer. Egentligen skulle jag fotat en familj ikväll, men efter en sömnlös natt var min energinivå lite för låg. Istället åt Christina & jag kvällsmat i solnedgången på stranden, & sen har Syster varit här en stund. Välsignad dag trots min hemskt odiciplinerade sida. Måste i varje fall få till dagboksskriverit innan jag får ställa klockan tidigt!
 
Nu har jag gjort det där som jag egentligen tycker är så tråkigt, bloggat om sånt som ingen ändå kanske bryr sig om. Men, så blev det denna afton. 
 
Jag har inte en aning om vad som väntar denna sommar, hur som haver är Gud mycket större än vi ofta tror. Säger bara det! :)
 
 
Tack Gud för fantastiska vänner & för gåvan att få vara konfaledare!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0