Sol & vårkänslor.

Håhåjaja, då var det dags att be om ursäkt igen. Usch vad jag skäms!
 
Nyss hemkommen från ett trevligt vinlotteri med hemtjänstkollegorna kände jag att det är på tiden med ett blogginlägg. Så, här kommer't, jag lever!
 
Jag tror kanske att jag har lokaliserat det dåliga bloggflytet. Kan det helt enkelt ha att göra med att min kamera för tillfället gått i ide? Idag har den faktiskt varit framme, för att fota en toalettstol(ja det är sant, vilket fotouppdrag alltså!), men det var nog nästan första gången i år! Fruktansvärt tragiskt!
 
Nåväl, nu har ju solen tittat fram ordentligt. Långpromenad efter långpromenad blir det, & nästa gång jag inte har med mig någon traskare eller har en tid att passa ska kameran få följa med. Oj vad jag behöver komma igång, nu när det bara är tre månader kvar tills bröllopsfotandet! ;)
 
Åh vad jag njuter av vädret, det är ju alldeles fantastiskt att vakna av solens strålar! Kalastid med finisar blir det då det hinns med. 6 av de senaste 9 kvällarna har jag jobbat, men imorgon ringer klockan fem igen. Jag minns inte när jag senast jobbade en helt vanlig dagtur, det är ju lite smågalet. 
 
Nu behöver jag börja tänka på det där med att gå & lägga sig, det absolut tråkigaste jag vet! ;) Idag blir det ett gäng blandade instagrammare från senaste tiden igen, men snart hoppas jag kunna ändra på det så det blir någon ordning & reda här på bloggen igen! :)
 
 
Natti natti!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0