Tjao.

Jättesnart måste jag vara färdigpackad & på väg till Helsjön!
 
Nu väntar först konfaläger en långhelg, sen åker jag till Etiopien på måndag & därefter blir det tre veckor med konfirmander igen. Hela 40 dagar utan att agera undersköterska, så vansinnigt skönt! :)
 
Måste kila iväg & packa, ville bara förvarna Er om att det kan bli riktigt öde här ett tag, i bästa fall bara tills söndag, i värsta fall till mitten av juni!
 
Förresten. För två år sen hängde Rebecka & jag på Kreta. Första resan utomlands utan vuxen. Sen dess har det blivit några svängar. I helgen bokades ytterligare en, till Israel i höst tillsammans med Pallis, Johan & Gustaf. Det blir finfint det! :)
 
 
Åh, jag har ju typ semester! Vilken lyx!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0