Vackra Moa.

Nämen hejsan! Kul att du tittar in här! :)

I onsdagskväll var jag på berget i Öresten (vaddetnuheter) för att fota min fina vän Moa. Hon ville ha en ny profilbild & värma upp lite inför studentfotograferingen i sommar. Den ser jag framemot!! :)
 
Nu har jag bara snabbt fixat ett par foton. Emilia är också med på ett par bilder, har dock inte kommit så långt med hennes än, så det blir Moafokuserat det här. 
 
Ikväll blir det 80-tal på Skrädderit, bara låtsas att vi vet vad det handlar om! ;) 
Har förresten tagit ett stort beslut i natt. Ett stort beslut för mig i varje fall, kanske berättar mer om det en annan dag! 
 

Trevlig helg på er!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0