Grattis Sofia!

Idag mina vänner är en stor dag! Världens bästa Sofia fyller 20!
 
För ett par veckor sen firade Tvillingarna Knoppsson 4 år ihop, & jag tänkte då skrivit några rader om vår historia, men det blev inte av, så nu kommer jubileumscollaget istället. Som ett litet Grattis till lilla Fisen! :)
 
Hon är kort & gott fantastisk, en sådan vän som hon borde alla ha! Jag hoppas att hon haft en superbra födelsedag, så får jag fira henne lite senare, då vi inte befinner oss på olika platser i vårt land (som vanligt..).
 
 
Grattis bästaste Du!
 
/Hanna :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack finis! Vad skulle jag gjort utan dig min tvilling?!<3

2014-10-19 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0