Sommarlov!

Hej alla fina Ni (ja, ni som faktiskt verkar titta in här varendaste dag, trots inaktiviteten på denna blogg!)!
 
Igår blev jag påmind om att denna blogg faktiskt existerar & lovade en tapper följare ett blogginlägg. Så här kommer't! Ska alldeles strax iväg & fika med min fina tvilling, så fort får denna uppdatering gå minsann.
 
Det är sommarlov, mer än halva lovet har gått (what?!) & jag har bara 9 dagar kvar på jobbet vilket faktiskt känns väldigt skönt! Hemtjänsten kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, men jag ser verkligen framemot lite roligheter som väntar utanför det där jobbet. Annars är mitt liv sig likt. Det är full rulle & jag trivs med det minsann! :)
I helgen plåtar jag sommarens två sista bröllop, jag kan avslöja att jag längtar tills all redigering är klar! Ett bröllop är i varje fall helt färdigt, så det ska läggas på postlådan nu!
 
Tidigare la jag ju upp mycket av mina foton här. Kanhända försvann bloggen lite då jag skaffade min fotosida på facebook. Jag kom på att man kanske kan spana in den även om man inte har ett konto på sidan, & det kunde man minsann! Så, om ni klickar på denna länk: https://www.facebook.com/ruthhannalinneaphotography, finns där en hel del att titta på! Välkommen att titta förbi där vettja! :)

För att Ni ska få ett par bilder här också kör vi en såndär ny instagrambomb med bilder från de tre senaste månaderna. Väldigt fina månader måste jag säga! :)
 
 
Välsignad & hemskans tacksam!

/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0