Ett hjärta av guld.

Hej gött fölk! :)

Denna vår har jag fått äran att lära känna lite "nya" människor här i Lund. 
En av dem är Emma. Vi har varit vänner flera år (facebookvänner alltså, vi har ju sovit ihop en hel vecka liksom?!), men nu kanske vi är lite mer riktiga vänner..! 
 
I söndags hade vi lite kvalitetstid. Bland annat letade vi upp ett rapsfält & fotade Emma så det stod härliga till. Jag har nog aldrig varit med om att hitta så många "pratbilder" i skörden, men jag har nog heller aldrig fått fota någon som fått till så mycket känsla & glädje i bilderna. Så, jag kan verkligen rekommendera Dig att ta del av hennes skönhet!


 
En sann pärla! Otroligt tacksam att jag får vara hennes vän!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0