Trubadu(r)o!

Tjenare! :)

Sent på kvällen den 21:a april i år fick jag ett sms. Det visade sig bli starskottet till en helt ny duo - Trubadu(r)o! (Finns flera vitsar med namnet, det kan du få fundera på!) 

Egentligen skulle vi därför spelat på Nordea i Sundsvall i fredags, men vi skippade det. Dock är vi sjukt sugna på att trubadura, så nu har vi tagit pr-foto för vår oslagbara lilla mix. Så, ska Du ha en fest eller liknande & behöver underhållning på hög nivå(!!) ska du inte vara rädd för att höra av dej!! :)
 
***
Har jag förresten berättat att jag var riktigt kritisk till att flytta till Akuten? I förmiddags låg jag med huvudet i min duokombos knä & tackade Gud för att det var just här jag hamnade. Om ni visste hur nice man kan ha det här hade ni nog flyttat hit allihop på två sekunder..! ;)

Nu ska jag kila iväg på hemgruppsavslutning, men först bjuder vi på ett smakprov av en helt vanlig kväll för oss! :)
 
 
En riktig höjdarkombo!
 
/Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Anderssonare

Ni två är ju inte kloka nånstans, men jag gillar er! :)

2015-05-27 @ 21:40:12
URL: http://anderssonare.blogg.se
Postat av: Anonym

True-bad-duo???

2015-05-30 @ 09:32:07
Postat av: Anniepannie

True-bad-duo???

2015-05-30 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0