Vinkelivink.

Hej gott folk! :)

Hoppas Ni har en jättefin vår! :)
 
Tänkte bara kika in & lämna ett livstecken. Just nu borde jag packa upp en resväska som står på golvet & stör mig. Igår kom jag tillbaka till det vackra Lund efter en veckas äventyr med den allra bästa Christina. Vi har hängt i Turkiet & Grekland en sväng, & verkligen haft det helt oförskämt bra! Lätt en av de bästa resor jag gjort! :)
 
Nu är det bara två veckor kvar innan sommaren, & det vill jag helst inte tänka på. Mitt sommarschema för hemtjänsten har förvisso aldrig sett bättre ut, men det känns jobbigt att lämna Lund i nuläget (Ja, jag trivs så sanslöst bra här!)! Men, det är ju skönt att veta att man har något grymt bra som väntar efter sommaren! :)
 
Nehejni, det är dags att ta tag i bagdad, måste ju leva upp till mitt rykte som ordningsam?! ;)
 
 
Galet tacksam för att få vara en del i denna duo!
 
/Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0